Müşteri Aydınlatma Metni

AYDINLATMA METNİ

Değerli Müşterilerimiz, Üyelerimiz ve Ziyaretçilerimiz,

Bu Aydınlatma Metni, kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuata uygun olarak, AVVIO HALI MOBİLYA TİC. A.Ş. (“Şirket”) nezdinde işlenmesine ilişkin esasları açıklamak amacıyla hazırlanmıştır.

Veri Sorumlusu:

Şirket Unvanı: AVVIO HALI MOBİLYA TİC. A.Ş.
Merkez: Demirkapı Mah. İzzetpaşa Cad. Uzra Mavimturk Sk. No: 44 A/6B Bağcılar / İstanbul
Şube: Göztepe Mah. Marmara Cad. No: 145/1A/7B Bağcılar / İstanbul
Tel: 0 212 476 71 74
Ticaret Sicil No: 1141645
Mersis No: 0738-0270-6230-0001
Vergi Dairesi: Kocasinan V.D. – 783 027 0253


1. Kapsam

Bu metin; mağazalarımızdan alışveriş yapan müşterilerimiz, mağaza ziyaretçilerimiz, online platform kullanıcılarımız, üyelerimiz, canlı satış sistemi kullananlar, iletişim kuran kişiler ve ticari iletişim izni veren müşterilerimizin kişisel verilerinin toplanma, işlenme, aktarım, saklama, silme ve hak taleplerine ilişkin süreçleri kapsar.


2. Kişisel Veri İşleme Kapsamı ve Amaçları

Mağaza Alışverişleri:

  • Kimlik, iletişim, müşteri işlem, finans, hukuki işlem verileri

  • Satış işlemi, fatura düzenlenmesi, satış sonrası destek

Mağaza Ziyaretleri:

  • Ses ve görüntü verileri (CCTV)

  • Güvenlik ve yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi

Canlı Yayından Satış:

  • Ses, video ve fotoğraf verileri

  • Müşteri ile satış danışmanı arasında yapılan görüşme kayıtları

Web / Mobil Ziyaretçiler:

  • IP, gezinti bilgileri, çerez verileri

  • Çerez politikasına uygun analiz ve hedefleme faaliyetleri

Üyelik ve Sipariş:

  • Kimlik, iletişim, sipariş, adres, ödeme, işlem güvenliği verileri

  • Siparişlerin işlenmesi, sipariş geçmişinin sunulması

Ticari İleti İzni Verenler:

  • Ad, soyad, e-posta, telefon, log verileri

  • Kampanya, promosyon ve pazarlama faaliyetleri

İletişim Kuran Müşteriler:

  • Talep, şikayet, ses kaydı, sosyal medya bilgileri

  • Müşteri hizmetleri süreçleri ve uyuşmazlık çözümü


3. Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Veriler;

  • Otomatik yöntemlerle (kamera, uygulama, web sitesi)

  • Yarı otomatik yöntemlerle (mağaza içi formlar, danışman kaydı)

  • Otomatik olmayan yöntemlerle (telefon, sosyal medya, belge beyanları) toplanmaktadır.

Hukuki sebepler:

  • Açık rıza (ticari ileti gönderimi)

  • Sözleşmenin kurulması/ifası

  • Hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi

  • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması

  • Meşru menfaatler

Veri işleme amacı sona erdiğinde, kişisel veriler silinir, yok edilir veya anonimleştirilir.


4. Kişisel Verilerin Aktarımı

Kişisel veriler, aşağıdaki taraflarla, işleme amacıyla sınırlı olmak üzere paylaşılabilir:

  • Kargo/lojistik firmaları

  • Ödeme kuruluşları, bankalar

  • İş ortakları ve tedarikçiler

  • Grup şirketleri ve bağlı mağazalar

  • Hukuki yükümlülük gereği kamu kurumları


5. Haklarınız

KVKK m.11 kapsamında Şirketimize başvurarak:

  • Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme

  • İşlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme

  • Amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme

  • Yurt içinde / dışında aktarıldığı 3. kişileri öğrenme

  • Düzeltme / silme / yok etme talep etme

  • Bu işlemlerin aktarıldığı 3. kişilere bildirilmesini isteme

  • Otomatik sistemlerde analiz nedeniyle aleyhte sonuçlara itiraz

  • Zarara uğramanız hâlinde tazminat talep etme hakkınız vardır.


6. Başvuru Yöntemleri

Taleplerinizi;

  • Yazılı olarak

  • Güvenli e-imza / mobil imza

  • Kayıtlı elektronik posta (KEP)

  • Sistemimizde kayıtlı e-posta adresi üzerinden
    kvkk@avviohali.com adresine iletebilirsiniz.
    (İlgili Kişi Başvuru Formu kullanılabilir.)